Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KIWI PANNA COTTA

Word of the week. NOTED. Memang mulut saya cakap saya boleh tenang dan damai aje bila tak ada maid. Tapi gelodak di jiwa manjalara berbuku-buku macam getah sekerap juga . Bukan sebab saya ngengada hidup nak kena belaian manja seorang minah indon rambut tak berapa nak Kris Dayanti yang kerjanya kelebet-kelebet rumah sepanjang masa. Bukan. 
Saya tak berapa nak tenang bila berurusan dengan agen yang cakapnya bermadu laddu bersira gula  macam saya. Tapi action plannyapun hampas kelapa macam saya juga

Dah, noted aje ye!
Allah sedang berbicara dengan kamu. Iman dan taqwa saya sedang terbina dan menyubur barangkali. Tapi selalunya nak ubat masalah bangang bengang ni saya akan duduk bertafakur sambil suap sesuatu. Mujur-mujur dengan suapan itu boleh merangsang minda. Ha gitu!
Apa lagi, berpanna cotta lah kita. Jom!

Resepi? selak aje  versi mangga kat sini atau versi pittaya atau dragon fruits kat sini. Untuk topping kiwi tu, kisar aje buah kiwi, perah sikit lemon. Noted?

6 Responses to KIWI PANNA COTTA

Leave a Reply