Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CHOCOLATE MACARONS 2




Dah kenyang pekena nasi ayam 2 pinggan, barulah boleh senyum. Tapi kalau nak bagi senyuman itu lebar sampai ke tepi tudung Ekin, makan macarons ni pulak. Barulah senyum itu kurang sumbingnya dan lengkap rasa hidup.

Kuasa botox yang keterlaluan!

Kali ini saya buatkan untuk untuk insan terpilih, antara orang yang saya sayang dalam hidup. Si kerinting comey anak kepada adik yang  rajin bona yang tangan kena pijak dek lembu masa kecik. Wafiy!


Berapa kali saya buat macarons, tak terbilang dah. Tapi dalam dok kerap tu, mesti ada kekhilafannya. So kalaulah macarons ini artis, saya umpamakan ia macam Zahida Rafek. Sebab kulit muka yang licin mulus itu tak boleh silap sikit. Silap rentak sikit mulalah akan retak beribu sesalan. Mungkin itu kot penangan ubat-ubatan moden. 


Tapi biarlah saya buangkan segala mala fide. Tentu dia dah makan bergantang-gantang tempe untuk kulit yang halus  mulus kudus tu ek? Hihihi





beribu sesalan :(
dan bila botox dah tak power ;p

10 Responses to CHOCOLATE MACARONS 2

  1. aku dok tengok ramai benar org cakap ngan buat macaron ni..aku nak makan je, boleh??? nanti aku pi rumah hang....(ofkos aku kena bagitau in advance kan, kalau tak mesti takdak macaron ni).

    ikhlas tapi jauh:
    HS

Leave a Reply